Rezultate cautare: studiului
Alcoolul in Romania
cu alcoolul, procent ce se afla in plina crestere. Romania este una dintre putinele tarii in care birturile au clienti la 7.00 dimineta. Potrivit studiului, în Europa, peste 25% dintre decesele înregistrate în rândul b?rba?ilor cu vârste cuprinse între 15 ?i 29 de ani au drept cauza consum[...] mai mult»
cu alcoolul, procent ce se afla in plina crestere. Romania este una dintre putinele tarii in care birturile au clienti la 7.00 dimineta. Potrivit studiului, în Europa, peste 25% dintre decesele înregistrate în rândul b?rba?ilor cu vârste cuprinse între 15 ?i 29 de ani au drept cauza consum[...] mai mult»
Consumul de alcool duce la salarii mai mari - studiu american
ti bani la locul de munca decat cei care nu beau, arata un studiu publicat in Journal of Labor Research, citat de NewsIn. Datele studiului arata ca bautorii castiga in medie cu 10% mai mult, in cazul barbatilor, respectiv pana la 14% pentru femei, in comparatie cu cei care nu beau niciodata. "Oamen[...] mai mult»
ti bani la locul de munca decat cei care nu beau, arata un studiu publicat in Journal of Labor Research, citat de NewsIn. Datele studiului arata ca bautorii castiga in medie cu 10% mai mult, in cazul barbatilor, respectiv pana la 14% pentru femei, in comparatie cu cei care nu beau niciodata. "Oamen[...] mai mult»
Romancele, codase in topul betivelor. Conduc detasat britanicele
beau patru sau mai multe pahare de bautura cel putin de doua ori pe saptamana. Englezoaicele ocupa locul doi in acest top, 33% dintre ele fiind considerate betive. In consecinta, potrivit Daily Mail, multe hoteluri si restaurante din Anglia au introdus paharele de 250 de ml, cele de 125 de ml fii[...] mai mult»
beau patru sau mai multe pahare de bautura cel putin de doua ori pe saptamana. Englezoaicele ocupa locul doi in acest top, 33% dintre ele fiind considerate betive. In consecinta, potrivit Daily Mail, multe hoteluri si restaurante din Anglia au introdus paharele de 250 de ml, cele de 125 de ml fii[...] mai mult»
Fetele deştepte beau mai mult în tinereţe
cat recent. Cercetărorii cred că diferenţa ar putea proveni din faptul că tinerele cu educaţie hotărăsc să facă un copil mai tîrziu, faţă de cele cu o pregătire profesională mai slabă, care au, astfel, şanse mai mari s[...] mai mult»
cat recent. Cercetărorii cred că diferenţa ar putea proveni din faptul că tinerele cu educaţie hotărăsc să facă un copil mai tîrziu, faţă de cele cu o pregătire profesională mai slabă, care au, astfel, şanse mai mari s[...] mai mult»
